Vážený zákazníku,

v rámci vyhodnocení míry spokojenosti zákazníků s našimi službami a výrobky se Vám dostává do rukou námi zpracovaný „Dotazník spokojenosti zákazníka“. Přistupujte prosím k jeho vyplňování svědomitě a pečlivě, aby výsledky v co nejvyšší míře zachycovaly skutečný stav a mohly poskytnout objektivní základ pro případná opatření ke zlepšení.

1. Jakým způsobem jste se dověděl o existenci společností SEDMA systém, s.r.o. ?
z inzercez médiíod obchodních partnerů a známýchjiným způsobem (uveďte jakým)

2. Proč jste zahájil spolupráci právě se společností SEDMA systém, s.r.o.?
Ohodnoťte postupně jako ve škole od 1 (nejdůležitější) do 5 (nepodstatné)
značka firmy
cena výrobku
záruční doba
provedení, zpracování výrobku
dodací lhůty
servis

3. Jak jste byl spokojen s vyřízením vašich požadavků a nároků?
Byl jsem spokojen s:
rychlou reakcí na poptávkuvstřícnou kontaktní osoboubezproblémovou komunikací mezi zákazníkem a odběratelemjiná

Nebyl jsem spokojen s:

4. Mé připomínky ke společnosti SEDMA systém, s.r.o.

Vaše jméno (vyžadováno)